10-05-2012
Ledenwerving

Op de jaarvergadering van de landelijke SGP in Hoevelaken is het startsein gegeven voor een grote landelijke ledenwerfactie. In de afgelopen jaren mocht de SGP landelijk jaarlijks licht groeien. Gelet op het belang van een stevige achterban is het voornemen ontstaan om in 2012 opnieuw een grote, landelijke ledenwerfactie te starten. Het streven is om van iets meer dan 28.000 leden op 1 januari 2012 te groeien naar 30.000 leden per 31 december 2012.

Ook de kiesvereniging van de SGP Staphorst-Rouveen wil daar (opnieuw) een steentje aan bijdragen. Zij heeft de afgelopen dagen bij een aantal mensen die wellicht geïnteresseerd zijn in een lidmaatschap van de SGP een ledenwerfset bezorgd. U als lezer van dit bericht zou ook interesse kunnen hebben in een lidmaatschap van de SGP. Ook is het mogelijk dat u zich graag eerst wat meer wilt verdiepen in de SGP.

Wilt u lid worden van de SGP of een ledenwerfset ontvangen, neem dan contact op met de secretaris van de SGP Staphorst-Rouveen:

De heer K. Dunnink
Dekkersweg 13/A